شرح وظایف و برنامه ها

 

 

 

        *   برنامه ریزی و ارائه طرح برای ارتقاء کیفی و کمی امور درمانی در سطح بیمارستان

 

       *   پیگیری مسائل و مشکلات درمانی موجود در بیمارستان و بررسی ارائه راه حل های مناسب جهت رفع آن

 

       *   مشارکت در طرح های کوتاه مدت و دراز مدت و فعالیت های مراکز کلینیکی و پاراکلینیکی با توجه به امکانات هر یک از آنها به منظور ایجاد سهولت پذیرش بیماران و رضایتمندی ارباب رجوع

 

   *       مشارکت در بررسی ضرورت گسترش واحدهای تشخیصی و درمانی در بیمارستان با توجه به امکانات ، نیازها و سیاست های مصوب

 

       *   حدالامکان معاون درمان بیمارستان ریاست بخش را هم عهده دار باشد

 

       *   مشارکت مستمر بر نحوه ارائه خدمات تشخیصی درمانی در بیمارستان، کلینیک ، پارکلینیک،بخش و اورژانس

 

       *   بررسی نحوه تامین و توزیع نیروهای انسانی در بخش های درمانی مرکز و ارائه گزارش جهت تامین نیرو به ریاست بیمارستان

 

       *   بررسی و ارائه گزارش جهت تامین تجهیزات پزشکی و انجام امور کارشناسی مربوط با توجه به نظر مسئولین

 

       *   مشارکت در برقراری نظام آماری و اطلاعات کامل و مکفی در مورد کلیه امور تشخیصی و درمانی بیمارستان و بکارگیری نرم افزار های جدید و مدرن

 

       *   ایجاد هماهنگی های درمان درون بخشی و بین بخشی جهت ارتقاء سطح کیفی امور درمان در بیمارستان

 

       *   ایجاد هماهنگی های لازم جهت اجرای دستورالعمل ها و مقررات ابلاغی بهداشتی درمانی از وزارتخانه و یا دانشگاه علوم پزشکی

 

       *   شناسایی پزشکان غیر هیئت علمی واجد شرایط و ارائه گزارش به ریاست مرکز جهت گزینش و مشارکت در فرآیند جذب و بکارگیری آنها و نظارت بر برگزاری کمیته ها و حضور و عضویت در شورای کارانه بیمارستان

 

       *   توضیح و توجیه مسائل مربوط به تعرفه های پزشکی و رسیدگی به تخلفات و شکایات و هماهنگی تعرفه ها با سایر ادارات بیمه

 

       *   مشارکت در کمیته های بیمارستانی در جهت تحقق اهداف منظور شده برای کمیته های ذیربط

 

       *   بررسی تجزیه و تحلیل شاخص های درمانی و برنامه ریزی در جهت ارتقاء مستمر شاخصهای ارزشیابی

 

       *   همکاری گروه های درمانی و روسای بخش های بستری از طریق جلسات و کمیته های اختصاصی

 

       *   نظارت بر درمان ناظرین بخش های درمانی،پاراکلینیکی و کلینیکی در حوزه های واگذار شده به مرکز خصوصی

 

       *   سرپرستی واحدهای بهداشتی و کنترل عفونت و مشارکت در استقرار استانداردهای مدیریت و زیست محیطی در سطح بیمارستان

 

       *   مشارکت، عضویت و نظارت بر کارکرد R&D

 

       *   تاییدیه استعلاجی های استفاده شده توسط پرسنل به عنوان پزشک معتمد و در صورت لزوم ارجاع به کمیسیون های پزشکی

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب