سن:*
|
جنس:مرد زن
|
مقطع آموزشی:*
|
بخش:*
|
مدت دوره ای که در حال آموزش در بیمارستان بوده اید: *
|
تاریخ تکمیل پرسشنامه:
|
کتابخانه
|
کاملا راضی |
راضی |
نظری ندارم
|
ناراضی
|
کاملا ناراضی
|
برخوردی ندارم
|
1.ازروزآمدی منابع موجود
|
|
|
|
|
|
|
2.در دسترس بودن منابع متناسب با نیازهای شما
|
|
|
|
|
|
|
3.نحوه برخورد پرسنل كتابخانه و سايت در ارائه خدمات
|
|
|
|
|
|
|
4.سرعت ارائه خدمات پرسنل كتابخانه
|
|
|
|
|
|
|
5.فضا و محل نگهداری کتاب های کتابخانه ( مخزن )
|
|
|
|
|
|
|
6.فضای سالن مطالعه کتابخانه
|
|
|
|
|
|
|
امور پژوهشی
|
در دسترس بودن خدمات و امکانات پژوهشی
|
|
|
|
|
|
|
امکانات رفاهی
|
1.شرایط و امكانات پاويون
|
|
|
|
|
|
|
2.وضعیت تغذيه
|
|
|
|
|
|
|
3.وضعيت پاركينگ بيمارستان
|
|
|
|
|
|
|
4.میزان كمك هزينه
|
|
|
|
|
|
|
تجهیزات و فضای آموزشی
|
|
|
|
|
|
|
1.تجهیزات و امکانات تشخیصی – درمانی
|
|
|
|
|
|
|
2.تجهیزات و امکانات سمعی و بصری
|
|
|
|
|
|
|
3.کلاسها و فضای آموزشهای تئوری
|
|
|
|
|
|
|
گزارش صبحگاهی
|
1.مديريت و نحوه اداره جلسات
|
|
|
|
|
|
|
2.ميزان حضور و مشارکت اساتيد
|
|
|
|
|
|
|
3.فضاي آرام و تؤام با احترام در جلسات
|
|
|
|
|
|
|
4.محتوي جلسات با تأكيد بر رويكرد به بيمار (ونه بيماري)
|
|
|
|
|
|
|
5.ميزان تأثيرگزارش صبحگاهي در ارتقاء دانش و يادگيري
|
|
|
|
|
|
|
6.تسلط علمي اساتيد در برگزاری جلسات
|
|
|
|
|
|
|
مجله خوانی
|
کاملا راضی
|
راضی
|
نظری ندارم
|
ناراضی
|
کاملا ناراضی
|
برخوردی ندارم
|
1.مديريت و نحوه اداره جلسات
|
|
|
|
|
|
|
2.ميزان حضور و مشارکت اساتيد در جلسات
|
|
|
|
|
|
|
3.فضاي آرام و تؤام با احترام در جلسات
|
|
|
|
|
|
|
4.ميزان تأثير جلسات فوق در ارتقاء دانش و يادگيري شما
|
|
|
|
|
|
|
5.نحوه انتخاب مقالات ژورنال ها و انطباق آن بر نيازهاي علمي شما
|
|
|
|
|
|
|
6.روش نقد مقالات
|
|
|
|
|
|
|
درمانگاه
|
1.میزان حضور اساتيد در درمانگاه
|
|
|
|
|
|
|
2.ميزان ارتقاء مهارتهاي باليني شما در درمانگاه
|
|
|
|
|
|
|
3.فضا و امکانات آموزشی درمانگاه
|
|
|
|
|
|
|
4.نحوه برخورد پرسنل درمانگاه ( سرپرست ، منشی، ...)
|
|
|
|
|
|
|
بخش بستری
|
1.ميزان حضور و مشارکت اساتید در بخش بستری
|
|
|
|
|
|
|
2. ميزان ارتقاء مهارتهاي باليني شما در بخش بستری
|
|
|
|
|
|
|
3. میزان تنوع بیماران بستری شده
|
|
|
|
|
|
|
4.میزان آموزش ارائه شده توسط اساتید بخش
|
|
|
|
|
|
|
5. فضای آرام و توام با احترام در بخش
|
|
|
|
|
|
|
6. برخورد پرسنل بخش (پرستار، بهیار، منشی)
|
|
|
|
|
|
|
اتاق عمل
|
1.ميزان حضور و مشارکت اساتید در اتاق عمل كافي اساتيد
|
|
|
|
|
|
|
2.ميزان ارتقاء مهارتهاي باليني شما در اتاق عمل
|
|
|
|
|
|
|
3.ميزان تنوع اعمال جراحي
|
|
|
|
|
|
|
4.فضاي آرام و توأم با احترام در اتاق عمل
|
|
|
|
|
|
|
5.مهارت اساتيد در كار عملي اتاق عمل
|
|
|
|
|
|
|
6.برخورد پرسنل اتاق عمل ( منشی، پرستار، بهیارو ...)
|
|
|
|
|
|
|
گراند راند و راند
|
کاملا راضی
|
راضی
|
نظری ندارم
|
ناراضی
|
کاملا ناراضی
|
برخوردی ندارم
|
1.حضور اساتيد در راند و گراند راند
|
|
|
|
|
|
|
2.تعداد راندهاي هفتگي
|
|
|
|
|
|
|
3.ميزان ارتقاء دانش شمادرراندها
|
|
|
|
|
|
|
4.تعداد بيماران مطرح شده در راندها
|
|
|
|
|
|
|
5.تنوع بيماران مطرح شده
|
|
|
|
|
|
|
6.توانمندي علمي اساتيد در برگزاری راندها
|
|
|
|
|
|
|
امور اداری معاونت آموزشی
|
1.نحوه برخورد پرسنل
|
|
|
|
|
|
|
2.سرعت انجام امور مربوط به شما
|
|
|
|
|
|
|
3.نحوه و سرعت پاسخگوئي و رسيدگي به شكايات و انتقادات شما
|
|
|
|
|
|
|
4.ميزان مهارت پرسنل در امور مربوطه
|
|
|
|
|
|
|
پرسنل پرستاری
|
1.همکاری با شما در درمان بیمار
|
|
|
|
|
|
|
2.برخورد و رفتار کادر پرستاری با شما
|
|
|
|
|
|
|
آيا گذراندن اين دوره را در بخش فوق به دوستان خود توصيه مي نمائيد؟ بلی خیر نظری ندارم
|
فعاليت آموزشي برتر بخش خود را نام ببريد.
|
لطفاً انتقادات و پيشنهادات خود را مرقوم فرمائيد.
|
|